domingo, 25 de enero de 2015

Sense casa fixa, perquè sí!

Putos diumenges,
em tornen dèbil,
i marxen tots els propòsits de fi d'any,
any nou i els següents.

Putos diumenges,
anyoro una morada forta,
que m'agafi fort, amb sang,que menteixi
 i digue que no cal pagar alquiler a final de mes.

Putos diumenges d'hivern,
d'aquells que la bata abraça
i diu que ella no marxa que estigue tranquil
·la.

Putos diumenges d'hivern,
fa peresa la dutxa, traure't el pijama,
o fins i tot trucar a un home perquè et faigue companyia.

I ara em ve al cap que un dia em vas preguntar perquè els homens i les dones  tornaven al conegut els diumenges i no s'animaven a començar amb el desconegut,  i jo et vaig dir que no ho sabia però ara sí. El conegut ja t'ha vist en diumenge, amb la batamanta, el pijama i les pintes de boja. Els diumenges passes a ser de la "femele fatal" a la "loca de los gatos", i eh! ho portes bé, ningú vesteix tant de temps aquest vestit tant ajustat i tant delicat.

Per això els diumenges costa tant no trucar al bon conegut. Per això, el diumenge la Musa va descansar. Per això la setmana comença en dilluns i ans d'un diumenge existeix un dissabte i un divendres.

Att. La Gat Verd

No hay comentarios:

Publicar un comentario