jueves, 22 de enero de 2015

Punyalades per la tarda perquè sí!



Hi haurà coses que mai entendràs per molt que tu intenti explicar.
El que faig cada nit és per reafirmar la meva part femenina.
Sí, la que van posar en dubte, la denegada, la anul·lada...
Ara ho entens?
I ara se que la meva part de "famale fatal" està correctament perfecta.
Que festa, alegria, festival,  garbo i salero estan al seu lloc.
I està bé no culpar-te constantment dels fets...
Ara ho entens?

Creus que no trobo a faltar uns peus coneguts al llit?
Creus que no m'agradaria que en una mirada m'entenguessin?
Creus que m'agrada explicar cada paraula del meu dialecte?
Creus que m'agrada espolsar el meu llit?
Però cadascú es recupera com pot,
es vesteix amb el vestit que li senta millor,
es posa una bona mascara i segueix caminant.

I quan ensopega i es raspa els genolls,
 no tenim ningú que ens desinfecte les ferides,
ens valem per nosaltres mateixos
 i això ens fa més forts i  més sols.

Així que no em tornes a jutjar a primera vista, ni em tornis a dir senyora del carrer perquè jo no crec amb la teva relació de parella plena de secrets, mentires i mascares.

 Almenys jo netejo cada cop que marxen,
 tu no canvies ni els llenços a la teva dona
.

Att. La Gat Verd

No hay comentarios:

Publicar un comentario