miércoles, 26 de marzo de 2014

Autorretrat perquè sí!

Últim abril de mil nou-cents violeta. Natal de Júpiter. Sempre fora del Ying-Yang.

Aliens, mustachets i gats. Tirites tatuades.

Obsessió compulsiva per penjar retalls a les parets, en una vida futura seré una pinya.

Ja no tinc pels a la llengua, ni gats a l'estomeg ni remei.

No m'agrada el café. Mai m'adormo abans de contar fins a 10 i quan m'adormo, no me desperto fins pasades 10 hores. Dibuixar és més que un hobbie, és un desestressant per a mi.  Trobo molt atractius els homes en barba (no babrbes deixades "a lo bruto", remarco), però sense dubtar el bigot de batman és el meu preferit. . Pocs saben que sóc una gran fan de Madonna i que m'encanta cantar i ballar les seues cançons a la dutxa, Come on, vogue! Podria dir que sóc patosa, o desastre o maldestre, com preferiu dir-li, però és que deixar-ho en una sola paraula no seria l'encertat, s'hauria de multiplicar per 5 per arribar a coneixer el meu nivell de patositat. Estic orgullosa de les meues arrels, del meu accent i de la meua cultura, cosa que si algú intentes deixar-me en ridicul per aquest fet o foter-se'n, possiblement acabaria riu Ebre avall. Vaig de "tipa dura", de "grumpy cat" i "hater", però en veritat estic ensucrada. Odio plorar, però casi totes les nits sóc llàgrimes.



Att. La gat Mustachet

No hay comentarios:

Publicar un comentario